Kirjoittaja Aihe: Ajankohtaista Sinisissä siivissä  (Luettu 13374 kertaa)

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
Vs: Ajankohtaista Sinisissä siivissä
« Vastaus #60 : 24.10.12 - klo:22:44 »
Tammikuussa olisi vuorossa yhdistyksemme kokous, jossa päätämme tulevan vuoden toiminnasta ja valitsemme uuden hallituksen.

Heittäisimme ehdotukseksi esim. lauantait 12.1. tai 19.1. Kertokaahan kumpi noista olisi parempi tai olisiko muita ehdotuksia ajankohdalle? Viikonloppu siinä mielessä olisi hyvä, että pidemmän matkan päästäkin ihmiset voisivat tulla. Mietitään mikä olis semmoinen sopiva, että mahdollisimman moni pääsis paikalle. 

Poissa varjoväre

• Tuottelias
« Vastaus #61 : 25.10.12 - klo:06:16 »
Tuo on niin hamassa tulevaisuudessa että kalenterini on sieltä täysin tyhjä! :) Eli olen helppo tapaus, mikä tahansa päivä sopii, ja olen kiinnostunut tulemaan kokoukseen :)

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
« Vastaus #62 : 25.10.12 - klo:13:21 »
Varjoväre :kukka3: Tässä on aikaa tosiaan ihan hyvin vielä, mutta tuo ajankohta ja paikka pitää ilmoittaa jäsenille n. kuukautta ennen kokousta eli joulukuun alkuun mennessä pitäisi tietää.

Poissa lasilintu

• Tuottelias
  • Sukupuoli: Nainen
  • mulla menee lujempaa kuin kukaan teistä arvaakaan
« Vastaus #63 : 25.10.12 - klo:20:06 »
Mulle sopii kumpi vain ainakin nytten, laitan sen sitten sopimaan kunhan saan tietää kumpi!!
ja naamiaiset satumaan
ne on lopuillaan
niin seireeni vei kuninkaan
ennen lauloin kauniimmin
kunnes vihdoin tajusin
se ei vie sua unista pois

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
« Vastaus #64 : 03.12.12 - klo:17:16 »
Infoan tähän väliin, että se kokous pidetään 19.1. Helsingissä. Tarkempaa tietoa siis luvassa jäsenkirjeen muodossa ihan lähiaikoina.

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
« Vastaus #65 : 10.03.13 - klo:21:34 »
Siniset siivet ry edistää seksuaalista väkivaltaa kokeneiden oman äänen esille tuomista yhteiskunnassa ja kehittää vertaisuuteen perustuvaa toimintaa mm. erilaisten projektien muodossa. Mikäli olet kiinnostunut liittymään jäseneksi, jäsenetuihin kuuluu 2-3 krt/vuodessa ilmestyvä jäsenlehti ja jäsenmaksu on 15 e/vuosi vertaisjäsenelle. Kannatusjäseneltä maksu on 20e ja kannatusyhteisöltä 50e/vuosi.

Siniset siivet ry on perustanut Sinisen talon, suljetun blogin, jossa tiedotamme ja ideoimme tulevaa yhdistyksen toimintaa. Mikäli olet kiinnostunut tulemaan mukaan Siniseen taloon, tarvitsemme sinulta gmail- tai blogger -tunnuksen, jotta voimme rekisteröidä sinut sisälle. Ota yhteyttä sinisinsiivin@gmail.com.

Lisätietoa toiminnastamme saa ylläolevasta sähköpostiosoitteesta.  :kukka3:
« Viimeksi muokattu: 18.08.13 - klo:16:02 kirjoittanut Siniset siivet ry »

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
« Vastaus #66 : 30.05.14 - klo:11:46 »
Liity jäseneksi ja tue Siniset siivet ry:n toimintaa, jonka tavoitteena on seksuaaliväkivaltaa kokeneiden vertaistyön kehittäminen ja vertaisten oman äänen esiin tuominen yhteiskunnassa. Jäsenmaksuin turvaamme myös, että tämä Sinisen keskustelufoorumi pysyy toiminnassa ja säilyy meidän vertaisten hallinnoimana vastaisuudessakin. Tällä hetkellä me kaikki jännitämme Siipi maasta, seksuaalista väkivaltaa kokeneiden puheenvuoroja -kirjan julkaisua. Kirja-projektia on hallinnoinut Siniset siivet ry. Yhteensä 15 vertaista osallistui yhteisen kirjan tekemiseen, tekstein tai kuvin. Vastaavia kehittämisprojekteja haluamme toteuttaa tulevaisuudessa lisääkin. Jäsenyys ei kuitenkaan edellytä aktiivista mukana ja esillä oloa; jäseneksi liittyminen sinällään on osallistumista ja tukemista, josta olemme kiitollisia!

Yhdistyksessä äänivalta on vertaisjäsenillä. Silloin voit osallistua yhdistyksen kokouksiin ja tulla valituksi yhdistyksen hallitukseen. Osallistumispakkoa ei kuitenkaan ole. Jäseneksi voi liittyä myös kannatusjäsenenä tai -yhteisönä, joiden rooli on olla taustatukijoina, ei äänivaltaisina jäseninä. Jäsenmaksut: vertaisjäsen 15 e/vuosi, kannatusjäsen 20 e/vuosi ja kannatusyhteisö 50 e/vuosi. Ota yhteyttä sinisinsiivin@gmail.com!

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Vapaa
« Vastaus #67 : 30.05.14 - klo:15:35 »
Haluaisin vielä korostaa yhtena hallituslaisena, että yhdistyksen jäsenyys ei velvoita, mutta jäsenet ovat tärkeitä toiminnan ylläpitämiseksi vapaaehtoistoiminnan lisäksi taloudellisessa mielessä, sekä jos ja kun joskus haemme rahoitusta,on siihenkin vaikutusta sillä, onko yhdistyksellä 5vai 50 jäsentä!
" mun kipukynnys on taivaan korkuine,
ja siitä
sinä ansaitset suuren kiitoksen, joo

Olen kaatunut langennut loukkoihin,
joista auennut on ovi ainut alaspäin
ja niihin mun haaveet haudattiin
sain uudet haaveet ja nousin
kauas päässyt oon"

Poissa meikpiis

• Veteraani
  • One Lone Voice