Kirjoittaja Aihe: Välitä!-hankkeen työntekijät Sinisen chat-vieraina 3.11.!  (Luettu 2021 kertaa)

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
VÄLITÄ! Seksuaaliväkivaltatyön verkostohankkeen asiantuntijat Perttu Hänninen ja Mervi Talvitie vierailevat Siniset Siivet ry:n ylläpitämässä sininentuki.info –foorumissa 3.11.2014 klo 17.00-19.

Tervetuloa keskustelemaan seksuaaliseen väkivaltaan ja hyväksikäyttöön liittyvistä asioista yhdessä asiantuntijoiden kanssa. Työntekijöiden kanssa voi keskustella esimerkiksi väkivaltakokemusten käsittelystä, pitkäaikaisvaikutuksista sekä toipumisesta. Tai siitä, miten kokemukset vaikuttavat tähän päivään, miten oireiden kanssa voi pärjätä, miten kokemus vaikuttaa ihmissuhteisiin, mistä voi saada apua, mitkä ovat uhrin oikeudet ja mitä rikosprosessissa tapahtuu. Keskusteluun voi tuoda myös itseä eniten tällä hetkellä eniten mietityttävän asian.

Setlementtiyhdistys Naapuri ry:n ylläpitämä Välitä! -hanke (2012 -2015) toimii erityisesti Tampereella ja sen lähialueilla, mutta internet-pohjaisten palvelujen kautta toiminta-alue kattaa koko maan. Hankkeessa kehitetään palveluja ja toimintamalleja, joilla voidaan paremmin auttaa seksuaalista väkivaltaa kokeneita henkilöitä, näiden läheisiä sekä myös näitä tekoja tehneitä henkilöitä. Hanke palvelee myös seksuaalisen väkivallan parissa työskenteleviä ammattilaisia ja vapaaehtoisia.

Hanke tarjoaa mm. akuuttia kriisiapua, tukiryhmiä kasvokkain ja netissä, chat -keskusteluja, traumainfoja ja koulutuksia. Palvelut ovat maksuttomia ja luottamuksellisia. Hanketta rahoittaa Raha-automaattiyhdistys.

Tervetuloa juttelemaan!

Lisää tietoa hankkeesta: www.seksuaalivakivalta.fi

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
Chat lähestyy, tervetuloa mukaan!

Ylläpito muistuttaa että chatissä pätevät samat säännöt kuin muutoinkin foorumilla. Säännöt kannattaa kerrata täältä: http://www.sininentuki.info/foorumi/index.php?topic=3897.0

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Sukupuoli: Nainen
  • Vapaa
nähdään kohta chatissa!
" mun kipukynnys on taivaan korkuine,
ja siitä
sinä ansaitset suuren kiitoksen, joo

Olen kaatunut langennut loukkoihin,
joista auennut on ovi ainut alaspäin
ja niihin mun haaveet haudattiin