Kirjoittaja Aihe: Mitä ja miten paljon voin Siniseen kirjoittaa  (Luettu 2848 kertaa)

Poissa ooton

• Runsaudensarvi
  • Sukupuoli: Nainen
Mitä ja miten paljon voin Siniseen kirjoittaa
« : 24.10.08 - klo:22:08 »
Hei,

Tuon ajankohtaisiin yhden asian joka on tavallaan pyörinyt eri muodoissaan täällä nyt ja aiemminkin.

Palsta on vertaistukipalsta hyväksikäytetyille. Sen kokeneet tietävät, että hyväksikäyttö aiheuttaa paljon ja moninaisia asioita ja todella monessa asiassa.
Koska tämä asia vaikuttaa minuuteen, niin se voi vaikuttaa kaikkeen minun elämässäni.

Näin siis ei tarvitse miettiä, voinko nyt sanoa tästä tai tästä asiasta, kuuluuko se tähän, voinko sanoa tätä.
Vastaus: Kyllä se kuuluu ja voi sanoa.  Raja menee ihan vain siinä, että mitä itse haluaa esiin, "julkisuuteen" tuoda.

Tahi pohdinta, paljonko voin kirjoittaa.
Vastaus: Ihan niin paljon kun sormet jaksaa naputella ja tekee mieli tuulettaa. Kirjoittamisen määrää ei todellakaan ole mitenkään rajoitettu. Vaan nimenomaan - ne tekstit, mielipiteet ovat oman purkamisen lisäksi juuri sitä vertaistukea muille. Sitä, ettei ole yksin satojen tai tuhansian ajatustensa kanssa (vaikkei niitä itse kirjoitetuksi saisikaan).

Palstalla on modetiimi joka pyrkii käymään läpi kaikki palstan tekstit valvoakseen, että palsta pysyy asianmukaisena. Ja modet kyllä huomauttaa jos on jotain huomautettavaa. Ja kuuntelevat (meille voi laittaa yksäreitä) jos jollain on jostain sanomista jostain palstan tekstistä jostain syystä. Siis käytännössä puhun nyt sääntöjen rikkomisesta.

Muiden palstan käyttäjien / lukijoiden osalta: Kirjoittajan ei tarvitse miettiä muiden osalta, että kirjoittaako liikaa ja rasittaako se jotakuta muuta. Jokaisellahan on nimittäin ihan täysi vapaus lukea juuri niitä tekstejä mitä haluaa ja miten paljon haluaa. Joten jokainen asettaa omat rajansa sille.
Ja jos se oma kirjoittaminen ja muiden reaktiot jostain syystä "pelottaa", niin tuo päiväkirjaosio on sellainen, missä nimenomaan jokaisella on mahdollisuus tehdä omaa juttuaan ja olla enemmän omalla tontillaan.

Jos omien viestien suhteen tulee katuma päälle, ne voi itse käydä poistamassa tai muokkaamassa jälkikäteenkin. Mutta jos viesti on ketjun aloittajana ei poisto onnistu, niin silloin voi olla yhteydessä ylläpitotiimiin ja me voimme käyttäjän pyynnöstä muokata viestiä hänen toivomallaan tavalla.

Eli kirjoittaa ja vuodattaa saa ihan niin paljon kun haluaa kunhan tekstit pysyy sääntöjen mukaisina!

Kirjoittamisen iloa ja rohkeutta toivotellen:

ylläpitäjät
« Viimeksi muokattu: 14.07.13 - klo:18:58 kirjoittanut simpukka »
En ole korvaamaton, mutta ainutlaatuinen - enkä siis sellaisena korvattavissa.