Kirjoittaja Aihe: Foorumin ylläpitäjät ja moderaattorit  (Luettu 3754 kertaa)

Poissa simpukka

• Ylläpitäjä
  • Sukupuoli: Nainen
  • Häpeässä kasvanut
Foorumin ylläpitäjät ja moderaattorit
« : 15.06.13 - klo:12:09 »
Moikka kaikille!

Eli nyt siis tämä foorumi on siirtynyt Siniset Siivet ry:n hallintaan ja ylläpitäjinä toimivat varjoväre, niinajii ja simpukka, jotka siis yhteistyössä yhdistyksen kanssa tekevät tarvittaessa muutoksia foorumin asetuksiin ja valvovat foorumia. Lisäksi moderaattori, joka avustaa foorumin valvonnassa on sabli, moderaattoreita otamme tiimiin mukaan mielellämme lisää, eli jos joku on kiinnostunut niin ottakaa yhteys ylläpitoon.

Foorumin säännöt ja ohjeistukset pysyvät siis ennallaan ja mikäli niissä on mielestänne kehitettävää tai muuten teille tulee mieleen ideoita tai ehdotuksia foorumin parantamiseksi tai kysymyksiä ylläpidon toiminnasta niin laittakaa ihmeessä viestiä joko yksityisesti meille ylläpitotiimin jäsenille tai sähköpostitse tuohon samaan sininenyllapito@gmail.com osoitteeseen.

Me ylläpitotiimin jäsenet tässä vasta opettelemme näitä käytännön asioita, joten toivomme kärsivällisyyttä, jos välillä hommat takkuilevat!

Yritetään kaikki kirjoittajat yhdessä pitää foorumi asiallisena ja toisia kunnioittavana, jossa kaikki ovat tasavertaisina niin tukijoina kuin välillä tuen tarvitsijoinakin!

Terveisin: Varjoväre, niinajii, sabli ja simpukka

:kasvaa_:
« Viimeksi muokattu: 10.09.14 - klo:06:55 kirjoittanut simpukka »
"Kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea" - Tehosekoitin-

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Vapaa
Foorumin ylläpitäjät ja moderaattorit
« Vastaus #1 : 23.06.13 - klo:17:29 »
Täällä ollaan!

Ehkäpä mekin ylläpitolaiset voisimme vähän esittäytyä, minä voin aloittaa.

niinajii, Pohjoisen tyttö, ja Siniset siivet ry:n hallituksen jäsen. Elämässään nykyisin enemmän onnellinen kuin kärsivä, hetkessä eläjäkin välillä.
" mun kipukynnys on taivaan korkuine,
ja siitä
sinä ansaitset suuren kiitoksen, joo

Olen kaatunut langennut loukkoihin,
joista auennut on ovi ainut alaspäin
ja niihin mun haaveet haudattiin
sain uudet haaveet ja nousin
kauas päässyt oon"

Poissa simpukka

• Ylläpitäjä
  • Häpeässä kasvanut
Vs: Foorumin ylläpitäjät ja moderaattorit
« Vastaus #2 : 19.07.13 - klo:20:05 »
Heipsis!  :033102flo_1_prv:

Simpukka puolestaan elelee täällä Suomineidon hameenhelmoissa etelässä perheensä kera yrittäen käsitellä menneitä nykyhetkessä kiinni pysyen ja arkielämästä onnen jyviä keräillen sekä kaikesta uudesta helposti innostuen!

Nautin työstäni ja yhdistyksen parissa toimimisesta ja vapaa-ajallani viihdyn tanssisalilla tai koiran kanssa ulkoilemassa.

:bcat:
"Kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea" - Tehosekoitin-

Poissa varjoväre

• Tuottelias
« Vastaus #3 : 19.07.13 - klo:21:28 »
Hei vaan minunkin puolestani!

Olen Pirkanmaalla asusteleva taidealan opiskelija. Luova hulluus on siis leipääni. ;)
Elämääni värittävät taiteen lisäksi eläimet, ystävät ja yhdistysasiat, kuten tämän foorumin lueskelu, kirjoittaminen ja taustatyö.
Lataan akkujani luonnossa liikkumalla ja itseni kehittäminen on The Juttu minulle.
Siinä siis pähkinänkuoressa se, mitä olin tänään valmis jakamaan henkilökohtaisesta minusta täällä :)
Pyrin ylläpitäjänä kehittämään foorumin turvallisuutta ja keskinäistä viestintää, välttää siltojen katkeilua tai turvattomuudentunnetta yleisilmapiirissä tai sooloilua; täällä ollaan yhteisönä.  :4you:

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
« Vastaus #4 : 21.07.13 - klo:11:07 »
Tervehdys vain kaikillle minunkin puolestani! Ylläpidon joukkoon väliaikaisesti kuuluu myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja. Vakkarikokoonpano on siis tuo 3, mutta olen mukana ylläpidon perehdyttäjänä ja käynnistämässä uutta foorumia alkuun. Yhdistysasiat täyttävät paljolti elämäni perhe-elämän ja uuden perheenjäsenen odotuksen ohella :) Olen innoissani foorumin uudesta alusta ja on ilo olla mukana!  :kukka3:

Poissa Sabli

• Yleinen moderaattori
  • Selviänhän
« Vastaus #5 : 22.07.14 - klo:00:49 »
Ehkäpä minunkin on aika esittäytyä. Uusimpana lisäyksenä moderaattoreihon olen tullut siis minä, Sabli. Useamman vuoden sinisellä enemmän ja vähemmän kirjoitellut. Pohjoisen tyttöjä ja Siniset siivet ry:n hallituksen jäsen. Lämmin halaus teille kaikille minulta!  :H_hali:
"Haluan tietää, mikä kannattaa sinua sisältäpäin, kun kaikki muu sortuu. Haluan tietää, voitko olla yksin itsesi kanssa ja pidätkö todella seurasta, joka sinulla on tyhjinä hetkinäsi..."