Kirjoittaja Aihe: Siniset siivet ry. tarvitsee uusia jäseniä ja lahjoittajia!  (Luettu 3633 kertaa)

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
Siniset siivet ry., seksuaalista väkivaltaa kokeneiden oma yhdistys, joka ylläpitää Sinisen foorumia, kaipaa kovasti uusia jäseniä ja tahoja, jotka voisivat tukea toimintaa vaikkapa lahjoituksin. Siniset siivet kehittää toimintaa, jonka tavoitteena on voimaannuttaa ja nostaa esille sellaisen ihmisryhmän ääntä, joka on edelleen piilossa ja monesti häpeän vaientama. Tuki menisi siis ehdottomasti hyvään tarkoitukseen! Tällä hetkellä pienen jäsenistömme turvin pystymme kustantamaan Sinisen keskustelufoorumin ylläpitokustannukset, ja tämä nettifoorumi onkin monelle todella tärkeä paikka toipumisen tiellä. Jotta voisimme kehittää vertaistukea eteenpäin ja tarjota paljon enemmän toimintamuotoja, tarvitsemme uusia jäseniä eli toteuttajia ja tietenkin myös rahaa. Meneillään oleva yhdistyksen kirja-projekti ei myöskään ole löytänyt kustantajaa, joten tämä tärkeä kokonaisuudessaan vertaisvoimin tuotettu kirja myös kaipaa rahallista tukea, jotta se päätyy kustannettavaksi. Nyt pyydämme, että kaikki joukolla lähtisivät tukemaan tärkeää yhdistystämme! Unelmaan ei päästä yksin. Lahjoita tai liity jäseneksi ja kerro tutuillekin tästä asiasta! Ota yhteys sinisinsiivin@gmail.com tai foorumilla yksityisviestitse.

Poissa Autto

• Aloittelija
  • *
Hei!

Jostain syystä viestissä oleva valmislinkki sinisiivin@gmail.com ei toimi minulla. Olisin kiinnostunut yhdistyksen toiminnasta ja maksamaan jäsenmaksun. En voi laittaa yksityistä viestiä, kun en oikein ymmärrä kenelle sen laittaisin.  :blush:

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Sukupuoli: Nainen
  • Vapaa
Voisitko Autto kokeilla, toimisiko tuo sähköpostisoite josmenet ihanmanuaalisesti sen kirjoittamaan sähköposyin kautta?

Jos ei toimi, niin olen yksi hallituksen jäsenistä, ja jos haluat, voit laittaamulle yksityisviestiä niin jlspa asia etenisi. :)

Niina
" mun kipukynnys on taivaan korkuine,
ja siitä
sinä ansaitset suuren kiitoksen, joo

Olen kaatunut langennut loukkoihin,
joista auennut on ovi ainut alaspäin
ja niihin mun haaveet haudattiin
sain uudet haaveet ja nousin
kauas päässyt oon"

Poissa Siniset siivet ry

• Ylläpitäjä
Hei Autto!

Osoite on siis sinisinsiivin@gmail.com. Oletkohan kirjoittanut oikein osoitteen? Jos ei vieläkään onnistu, kokeilen tyhjentää, jos postiluukkumme olisi liian täynnä. Muita viestejä olemme kuitenkin saaneet. Tervetuloa mukaan Autto! :) :kukka3:

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Vapaa
Mä laitoin yhdistyksen postiin tuon Auton osoitteen kun selvittwlimme asiaa, tuliko se perille?
ja siitä

kauas päässyt oon"

Poissa Hippiäinen

• Runsaudensarvi
Jos haluaisin liittyä yhdistykseen tai maksaa jäsenmaksua tai olla kannatusjäsen,niin !iten pitäisi toimia??
Paradoksaalista kyllä, paras tapa päästä eroon tunteesta, on kokea se täysillä.  - Rohkeus parantua, E. Bass & kumpp.

Poissa niinajii

• Vaikuttajanainen
  • Ylläpitäjä
  • Vapaa
Hippiäinen, laita siis sinisinsiivin@gmail.com postia.
ja siitä

kauas päässyt oon"